EnglishFrançaisDeutschTürkçe

Magic Leap CEO’su Peggy Johnson, ZDNet ile yaptığı bir röportajda, tüketiciler için sürükleyici artırılmış gerçekliğin (AR) ana akım bir gerçeklik haline gelmesine hâlâ beş yıl veya daha uzun süre kaldığını belirtti. Magic Leap’in kendi kulaklığının piyasaya sürülmesi de dahil olmak üzere AR teknolojisindeki önemli gelişmelere rağmen Johnson, teknolojiyi daha erişilebilir ve kullanıcı dostu hale getirmek için hala yapılması gereken işler olduğunu söyledi.

Johnson, AR endüstrisinin karşı karşıya olduğu, daha hafif, daha rahat kulaklıklara, daha iyi pil ömrüne ve kullanıcıların hareketlerini ve çevrelerini doğru bir şekilde takip edebilen gelişmiş yazılıma olan ihtiyaç dahil olmak üzere bir dizi zorluktan bahsetti. Ayrıca, AR platformları için benimsenmeyi engelleyebilecek içerik eksikliği olduğunu da belirtti.

Ancak Johnson, özellikle sağlık, eğitim ve eğlence gibi sektörlerde AR’nin potansiyelinin çok büyük olduğuna inanıyor. Magic Leap’in odak noktasının, üretkenliği ve verimliliği artırmak için bu endüstrilerde kullanılabilecek kurumsal düzeyde AR çözümleri oluşturmak olduğunu vurguladı.

Johnson, “Hala AR’nin ilk günlerindeyiz” dedi. “Mesele sadece teknoloji değil, içerik ve kullanım örnekleri. Şu anda enerjimizi ve çabalarımızı buna harcıyoruz.”

Johnson, zorluklara rağmen AR’nin geleceği konusunda iyimser olmaya devam ediyor ve AR’nin “bir sonraki büyük bilgi işlem platformu” olma potansiyeline sahip olduğuna inandığını ve Magic Leap’in AR’yi tüketiciler için daha erişilebilir ve pratik hale getirmek için çalışmaya devam edeceğini belirtiyor.

Johnson, “Yenilik yapmaya, ortaklarımızla çalışmaya ve AR’de mümkün olanın sınırlarını zorlamaya devam edeceğiz” dedi.