EnglishFrançaisDeutschTürkçe

Metaverse Hedeflerinin Üç Kategorisi

Dijital hedefler , diğerleri arasında Fortnite, Roblox ve VR Chat gibi yüzde 100 dijital meta veriye sahip sitelerdi. Ek sanal alanların sosyal ve eğitim Metaverses’i de içereceğini açıkladı ve film endüstrisinin “bu dijital ortamlara da taşınacağını” ekledi.

Daha fazla açıklayan VRARA Central Florida Bölüm Başkanı şunları söyledi:

“Yarının konserlerinin çoğu bazen gerçek dünyayla paralelliğin olmadığı yüzde 100 dijital deneyimler olacak”

Dijital ikizler , kullanıcıların artırılmış gerçeklik (AR) teknolojileriyle kıyafetleri denemesine de izin verdi. İnsanlar, gerçek ve dijital dünya arasında dijital ikizler olarak köprü kurmak için “bir Gucci tişörtünü denemek [veya] bir üretici için bir üretim hattını çalıştırmak [veya] bir akıllı şehri veya bir elektrik santralini kontrol etmek” için AR kullanabilirler.

Dünya büyütme , gerçek dünyadaki bindirmeler aracılığıyla görüntüleri ve verileri artıracak ve yansıtacaktır. Ulusal Havacılık ve Uzay İdaresi’ndeki Jet Propulsion Labs gibi şirketler, teknisyenler için Mars Rover’larını görselleştirmek ve tasarlamak için Unity Technologies’in oyun motorundan yararlandı.

Doktorların, Magic Leap’in kulaklıkları gibi yeni teknolojiler ve cihazlarla ameliyatlar yapmak için AR teknolojilerinden de yararlandığını ve bunun “henüz farkında bile olmadığımız yepyeni bir olasılıklar dünyasına” yol açtığını açıklayarak devam etti.

Sürükleyici Gerçekliğin ‘Yeni Dünyası’

Cunningham, Metaverse hedeflerinin temeli olan Metaverse’in “her zaman gerçek zamanlı” olacağını belirterek konuşmasını tamamladı.

Etkinlikte izleyicilere şunları söyledi:

“Yani, ister büyük bir fabrika işletiyor olun, ister bir ev tasarlamak için işbirliği içinde çalışıyor olun, dijital ikizleri kullanıyor olun, bunu birlikte etkileşimli olarak yapmak genellikle daha iyidir […] evinizdeki kendi odanızda ve park etmek için savaşmak zorunda kalmadan dünya çapında bağlantı kurun”

Geliştiriciler ayrıca “Metaverse’de gelişecek” bağlamsal uygulama başlatıcılar gibi “öldürücü uygulamalar” da oluşturacaklar. Uygulamalar, akıllı gözlükleri olan kullanıcıların restoranlardaki müsaitlik durumunu kontrol etmesine, mimari tasarımları sergilemesine ve neredeyse sınırsız uygulama ile diğerlerine izin verecek.

Sonuç olarak, Metaverse’in “evrensel avatarınız tarafından VR gözlüklerinde ziyaret edilen tekil bir yerden daha fazlası” olacağını söyledi.

dedi ki,

“İster bir mimar, ister küçük bir perakendeci, ister bir giyim tasarımcısı olun, ister film yönetin, ister mobilya taşıyın, ister fiziksel stadyumlar çalıştırın, ister bir rock grubuna liderlik edin, ister üst düzey lüks ürünler üretin, düşünmenin zamanı geldi. yaklaşan Metaverse ve bu yeni dünyada nasıl oynayacağınız ve başarılı olacağınız hakkında çok derinden”

IGS 2022 Avrupa , 28’ten 30’a kadar gerçekleşiyor ve çok sayıda açılış konuşması, ürün güncellemesi, panel konuşması ve atölye çalışması için küresel teknoloji topluluğunu bir araya getirmeyi hedefliyor.

Etkinlik, üç günlük etkinlikte Google, Magic Leap, Deutsche Telekom, Adidas, Lenovo, VirtualWare ve diğerleri dahil olmak üzere dünyanın en iyi teknoloji şirketlerinden bazılarının temsilcilerini görecek.

Kaynak:

https://www.thevrara.com/blog2/2022/10/21/metaverse-to-target-3-key-destinations-unity-says